بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

امروزه که افراد زیادی به دنبال انتخاب گوشی موبایل مناسب برای خریداری هستند، به میزان مقاومت و نگهداری باتری توجه زیادی دارند؛ این موضوع که گوشی انتخابی، باتری قدرتمندی را داشته باشد و ظرفیت نگهداری شارژ بالایی در قابلیت های خود داشته باشد باعث می‌شود تا با شیوه راحت‌تری منتخب خریداران تلفن همراه باشند.
اگر شما هم به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید که باتری قدرتمندی داشته باشد، پیشنهاد می‌کنم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری کدام مدل است؟

شیائومی هم مثل تمامی برندهای نام آشنا در طول سال مدل‌های زیادی را با نام خود در بازار عرضه می‌کند تا همواره به سمت رضایت مشتریان و خریداران، مسیر خود را ادامه دهد.
درحالی این مقاله برای شما نوشته شده که نویسندگان ما به دقت به بررسی مدل‌های مختلف شیائومی پرداختند تا مطلبی جامع و آموزنده به شما عزیزان ارائه دهند؛ با مطالعه این مطلب با بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری آشنا می‌شوید.

در ادامه به بررسی چند مدل از بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری خواهیم پرداخت؛ برای نگارش این مطلب چند مدل محدود از سری گوشی های شیائومی برای شما عزیزان را آماده کردیم تا آن‌ها را از لحاظ نرم افزاری، سخت افزاری و طول عمر باتری مقایسه کنیم. می‌شود گفت این مقاله چکیده‌ای است از لیست مدل‌های بهترین باتری گوشی شیائومی که این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با خیالی راحت برای خرید گوشی خود اقدام کنید.

شیائومی ردمی نوت ۱۱

شیائومی ردمی نوت ۱۱

REDMI NOTE 11 اولین گوشی است که در مقاله بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری به معرفی آن می‌پردازیم. شیائومی مدل ردمی نوت ۱۱ که در زمینه طراحی یکی از زیباترین طراحی‌ها را دارد و برای مصرف کنندگان مدلی راحت و خوش دست است؛ در طراحی این نسخه از شیائومی از یک صفحه نمایشگر فوق‌العاده استفاده شده است که کیفیت تصویر و دقت رنگ بسیار بالایی دارد و برای بازی کردن بسیار مناسب است.
این نسخه در اجرا کردن برنامه ها و تمامی بازی های موبایل اندروید کارایی بسیار خوبی دارد و تمامی بازی‌ها و برنامه‌ها را بدون ایراد به راحتی اجرا می‌کند و مشکلی برای پردازش بازی های سنگین ندارد.
ردمی نوت ۱۱ طول عمر باتری بسیار خوبی دارد و به همین دلیل است که آن را در لیست بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری قرار دادیم؛ این گوشی می‌تواند بیشتر از ۱۲۶ ساعت در حالت آماده باش قرار بگیرد، چرا که این نسخه دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر است؛ تلفن شیائومی این قابلیت را دارد که تا یک روز باتری خود را نگهدارد و اگر استفاده معمولی از آن شود نیز می‌تواند تا دوروز باتری خود را حفظ کند.
اگر در طول روز برای تماس گرفتن و مکالمه کردن زیاد از گوشی استفاده می‌کنید، باید بهتون اطلاع بدم که این نسخه توانایی پوشش ۳۸ ساعت مکالمه را دارد؛ افراد زیادی نیز امروزه بیشتر وقت خود را در اینستاگرام سپری می‌کنند که این تلفن قابلیت این را دارد که تا ۱۶ ساعت به شما سرویس ارائه کند؛ برای افرادی که علاقه زیادی به فیلم دیدن دارند و از گوشی خود برای فیلم دیدن استفاده می‌کنند نیز باید گفت، این گوشی می تواند تا ۲۱ ساعت روشن بماند که به نوبه خود یک قابلیت فوق‌العاده است.
در رابطه با ظرفیت شارژ و باتری این مدل از سری گوشی‌های شیائومی نیز باید به اطلاع شما برسانم که در ۳۰ دقیقه ظرفیت ۵۱% از باتری خود را تکمیل می‌کند و اگر قصد تکمیل کردن شارژ گوشی خود را دارید هم باید خدمتتون عرض کنم که در عرض یک ساعت و ۱۸ دقیقه شارژ خود را تکمیل می‌کند و برای استفاده آماده می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:
بهترین گوشی شیائومی کدام است؟

بهترین گوشی ردمی کدام است؟

شیائومی POCO M4 PRO

شیائومی POCO M4 PRO

POCO M4 PRO یکی از بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری است؛ این گوشی، دومین نسخه از سری شیائومی از نظر باتری است که قرار است به بررسی آن بپردازیم با عملکرد این گوشی در زمینه های مختلف آشنا شویم.

شرکت شیائومی در طراحی این نسخه نیز از طراحی منحصر به فردی استفاده کرده است که هر خریداری را به خود مجذوب می‌کند. نسخه پوکو از شیائومی در دست خیلی راحت است و بر اثر استفاده طولانی مدت دست را خیس نمی‌کند؛ در تولید این نسخه از یک صفحه نمایش بسیار روشن استفاده شده است که دارای کنتراست و دقت تشخیص رنگ بالایی است؛ این مدل هم همانند مدل قبلی دارای پردازشگر قدرتمندی است و برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین مشکلی ندارد و این قابلیت را به مصرف کننده می‌دهد که از بازی خود بدون ایراد و مشکلی در اجرا، لذت ببرد.
پوکو نیز همانند ردمی نوت ۱۱ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر بهره می‌برد و می‌تواند بیش از ۱۲۶ در حالت آماده باش قرار بگیرد.
نکته قابل توجه این گوشی این است که در زمان مکالمه قابلیت پوشش ۳۹ ساعت تماس را دارد که یک ساعت بیشتر از نسخه قبلی است، اما در وبگردی و استفاده از اینستاگرام این تلفن توانایی بالاتری ندارد و با ۱۵ ساعت دوام، یک ساعت کمتر از نسخه ردمی دوام می آورد.در بحث دیدن فیلم و سریال نیز این گوشی پوشش ضعیف‌تری دارد و یک ساعت کمتر از ردمی یعنی ۲۰ ساعت روشن می‌ماند و اجازه می‌دهد که شما به دیدن فیلمتان ادامه دهید.
اما در موضوع ظرفیت شارژ باتری نیز همانند نسخه قبل در نیم ساعت قادر است تا ۵۱% از ظرفیت باتری را شارژ کند که برای قرار گرفتن در لیست بیشترین عمر باتری گوشی شیائومی کافی است.

شیائومی POCO X4

شیائومی POCO X4

POCO X4 هم مدل دیگری است که در مقاله بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری به معرفی آن می‌پردازیم. نسخه پوکو ایکس ۴ نیز طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد و به شما اجازه می‌دهد که پس از ساعت‌ها استفاده از آن خسته نباشید.
نمایشگری که در این نسخه استفاده شده نیز دارای کیفیت تصویر بالایی است و می‌تواند تمامی رنگ‌ها را با وضوح و دقت بالایی برای مصرف کنندگان به نمایش بگذارد. نکته بعدی این است که این نسخه از وضوح تصویر بالایی برخوردار است و به دلیل روشنایی صفحه‌ای که دارد به شما این امکان را می‌دهد تا زیر نور آفتاب نیز از آن استفاده کنید.

تراشه‌ای که در ساخت و تولید این نسخه استفاده شده است، اجرا کردن هر برنامه و بازی اندروید را برای مشتریان راحت می‌سازد و از این لحاظ نیز مشکلی به همراه نخواهد داشت.
این مدل از گوشی‌های شیائومی نیز همانند دو مدل قبلی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد اما قابلیت کمتری نسبت به نسخه‌های قبل دارد و فقط ۱۱۹ ساعت در حالت آماده باش قرار می‌گیرد؛ البته این مشخصات باعث نمی‌شود که این مدل را در لیست بهترین باتری گوشی شیائومی قرار ندهیم.
این نسخه به شما امکان برقراری تماس در ۳۴ ساعت، وبگردی و فضای مجازی در ۱۴ ساعت و ۱۷ ساعت نیز برای فیلم دیدن به شما خریداران ارائه می‌دهد.
تفاوت دیگر این گوشی نیز این است که برخلاف سری‌های قبل قابلیت شارژ ۷۵% در نیم ساعت را دارد.

شیائومی POCO F3

شیائومی POCO F3

POCO F3 را هم می‌توانیم در لیست بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری قرار دهیم. این نسخه هم با طراحی شیک و نمایشگر بینظیری که دارد در نوبه خودش بهترین است. طراحی خاص و سبک این نسخه باعث شده تا در حین استفاده از این گوشی احساس سنگینی نکنید و به راحتی از آن استفاده کنید؛ به نسبت قیمتی که این مدل به خود اختصاص داده است باید گفت که نمایشگر واضح و دقیقی را ارائه داده است و تصاویر را به وضوح به نمایش می‌گذارد؛ همچنین در اجرای برنامه ها و بازی های سنگن نیز مشکلی ندارد و به راحتی همه نرم افزار ها را پوشش می‌دهد.
این نسخه از باتری ۴۵۲۰ میلی آمپری پشتیبانی می‌کند و ۱۱۴ ساعت در حالت آماده باش قرار می‌گیرد که همین مسئله باعث می‌شود این مدل را در لیست بهترین باتری گوشی شیائومی قرار دهیم؛ این نسخه به شما فرصت می‌دهد و که ۲۴ ساعت بدون خاموش شدن تماس برقرار کرده و مکالمه کنید؛ اگر هم در فضای مجازی حضور دارید می توانید ۱۶ ساعت از آن استفاده کنید و در اینترنت به گشت و گذار بپردازید؛ دیدن فیلم و سریال نیز در این نسخه مناسبه و می توانید بدون وقفه ۱۹ ساعت فیلم ببینید و بعد از اتمام باتری فقط نیم ساعت صبر کنید تا نزدیک به ۷۰% از باتری این گوشی تکمیل شود.
در پایان اگر از بین این مدل از گوشی‌های شیائومی که ارائه دادیم به پیشنهاد یکی از آنها بپردازیم، نسخه ردمی نوت ۱۱ نسخه پیشنهادی ما است که نسبت به دیگر مدل‌های معرفی شده آمار بهتری را از خود برجای گذاشته است. این سری از گوشی‌های شیائومی که می‌تواند شارژ را بین یک تا دو روز در خود ذخیره کند و همچنین در بازه زمانی بیشتری نسبت به بقیه گوشی ها روشن بماند، آماری جذاب و مشتری پسند از خود به نمایش گذاشته است.
این نسخه از سری گوشی‌های شیائومی، بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری است و امکانات زیادی را به شما می‌دهد تا با بهره گیری از آن ها به شکل دلخواه از تلفن خود استفاده کنید. این گوشی با پردازنده قوی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری به نوبه خود جزو بهترین طراحی و تولید های شیائومی است که در بازار عرضه شده و سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به شما آگاهی و اطلاعات لازم را برای خرید گوشی‌های نسخه شیائومی که از نظر ظرفیت و مقاومت باتری و با توجه به شیوه ای که قرار است از آن استفاده کنید دارند را به شما ارائه دهیم؛ امیدواریم این مقاله مورد استفاده شما قرار گرفته باشد و با دانستن اطلاعات مربوط به بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری و بیشترین عمر باتری گوشی شیائومی بهترین انتخاب را داشته باشید.

نظرات کاربران

تعداد کامنت ها: ۰

برای درج نظر وارد حساب کاربری شوید. ورود به حساب کاربری
empty comment